• Mobil Çalışanlar ve Ev Kullanıcıları İçin Profesyonel Teknik Destek — (544) 305-2858

  • Sık Sorulan Sorular

  • Sıkça Sorulan Sorular (SSS) bölümümüz, müşterilerimizin sahip olabileceği yaygın sorulara hızlı ve kolay yanıtlar sağlamak için tasarlanmıştır. Ödeme seçenekleri, teslim süreleri veya sunduğumuz hizmet türleri hakkında merak ediyorsanız, SSS'lerimiz yardımcı olmak için burada. Kullanıcılarımızın sahip olabileceği herhangi bir endişeyi veya kafa karışıklığını tahmin edip ele almaya çalışıyoruz, böylece ihtiyacınız olan bilgileri bulmanızı ve hak ettiğiniz desteği almanızı kolaylaştırıyoruz. SSS bölümünde yanıtlanmayan bir sorunuz varsa, size her zaman yardımcı olmaya hazırız bize ulaşmaktan çekinmeyin.



      • iPad tamiri yapıyor musunuz?

        Yapıştırıcı ve plastik bileşenler nedeniyle çalışması karmaşık olduğu için iPad onarımında uzman değiliz. Ancak iPad'inizi yedekleme yeniden kurma ve fabrika varsayılanlarına sıfırlama gibi yazılım sorunlarında yardımcı olabiliriz.

      • Hangi ödeme türlerini kabul ediyorsunuz?

        Nakit veya havale ile ödemelerinizi yapabilirsiniz.

      • Hizmetlerinizden yararlanmak için randevu almam gerekiyor mu?

        Sadece Salı ve Perşembe günleri randevu alıyoruz. Haftanın geri kalanında önceden randevu almadan istediğiniz zaman bizi ziyaret edebilirsiniz.

      • Bilgisayarımı yeniden yükleyebilir misiniz?

        Evet, verileri yedekleyebilir ve donanım veya yazılım sorunu olup olmadığını belirlemek için işletim sistemini yeniden yükleyebiliriz. Ayrıca sorunun temeline inmek için bilgisayar sorun giderme hizmetleri de sunuyoruz.

      • Güç kablosu getirmem gerekiyor mu?

        Dizüstü bilgisayar ise her markanın farklı adaptörü olduğu için güç adaptörüne ihtiyacımız var, ancak masaüstü bilgisayar için gerekli değil (ayrıca monitörünüz sağlam ise onu da getirmenize gerek yoktur).

      • Yazıcı onarıyor musunuz?

        İletişim veya bağlantı sorunlarınızda yada sürücü kurulumlarında yardımcı olabiliriz ancak yazıcı onarımı hizmetimiz yoktur.

      • Anakart tamiri yapıyor musunuz?

        Anakart sorunlarının bazıları giderebilir, ancak sıvı teması vb durumlarda genellikle tüm anakartı değiştirmemiz gerekebilir. Komponent bazlı onarımlar laboratuar ortamında yapılmaktadır. Böyle bir ortamımız olmadığı için sizi uygun servislere yönlendirebiliriz.

      • Xbox veya PlayStation desteği veriyor musunuz?

        Bu ürünlerin yedek parçaları elimizde olmadığı için onarımını yapamıyoruz ancak, HDMI soket kırılmaları, tozdan dolayı ısınma/sesli çalışma vb küçük işlemler için yardımcı olabiliriz.

      • Bir bilgisayarın tamir süresi ne kadardır?

        Teslim süresi, teslim ettiğiniz güne bağlıdır, ancak çoğu durumda bir veya iki gün sürer. Bilgisayarsız olmanın ne kadar rahatsız edici olduğunu biliyoruz, bu nedenle en kısa sürede size teslim edebilmek için elimizden geleni yapıyoruz.

      • Bilgisayarımı getirmeden önce aramalı mıyım?

        Müşterilerimizin iş saatleri içinde ziyaret etmesini tercih ediyoruz, böylece bilgisayar sorunlarını şahsen görüşebiliriz. Ancak, sorunu telefonla görüşmek isterseniz bizi arayabilirsiniz. (544) 305-2858 numaralı telefondan istediğiniz zaman arayabilirsiniz.

      • Bilgisayarım için virüs temizleme hizmeti sunuyor musunuz?

        Biz bu hizmeti veriyoruz ve virüs temizleme konusunda uzman yazılımlarla çalışıyoruz. Bilgisayarınızı virüslerden temizlenecek ve kullandığımız ve önerdiğimiz yazılımları yüklenecektir. Virüs temizleme hizmetlerimize göz atın